Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Το (κρητικό) σταμναγκάθι


Υπάρχει ένα χόρτο που έχει μια υπέροχη πικράδα μαζί με μια ελαφριά γλυκύτητα, που δεν μοιάζει με κανένα άλλο και είναι σήμα κατατεθέν της κρητικής κουζίνας. Είναι το περιβόητο σταμναγκάθι, που τα τελευταία χρόνια έχει κουρσέψει όλα τα γκουρμέ εστιατόρια της Ελλάδας -και όχι μόνο- ανακηρύσσοντας εαυτόν ως χόρτο απαραίτητο σε κάθε γαστρονομική αναζήτηση.

Ανήκει στη μεγάλη οικογένεια των άγριων ραδικιών και πρόκειται για ένα μικρό αγκαθωτό θάμνο, τόσο αγκαθωτό όσο χρειάζεται για να κάνει δύσκολη τη ζωή των Κρητικών που αποφασίζουν ν' ασχοληθούν μαζί του.

Στην επιστημονική του ονομασία, το σταμναγκάθι λέγεται Cichorium Spinosum και όσον αφορά τη λεκτική συνύπαρξη της στάμνας με το αγκάθι, λέγεται ότι ευθύνεται μια παλιά συνήθεια των Κρητικών να καλύπτουν με αυτά τα χόρτα τα στόμια των σταμνών με το νερό για να εμποδίζονται τα μαμούνια και τα έντομα να κάνουν... βουτιές στο πόσιμο χρυσάφι.

Αναφορές στο σταμναγκάθι κάνει ο Διοσκουρίδης, που το χαρακτηρίζει φάρμακο για πολλές παθήσεις και συστήνει αρκετές εφαρμογές του, και κυρίως τις αντισηπτικές αλλά και τις αντιρευματικές. Αν και συναντά κανείς σταμναγκάθι κυρίως στο οροπέδιο του Ομαλού, πολλές φορές θα βρει διάφορους «συγγενείς» του ακόμη και δίπλα στα θάλασσα, όπως τα γυαλοράδικα.

Χαρακτηριστικό τους είναι ότι μέχρι και το τέλος της άνοιξης είναι πράσινα τρυφερά εδέσματα που τρώγονται ευχάριστα ακόμη και ωμά με λάδι και ξίδι, ενώ το καλοκαίρι θυμίζουν κατάξερα γαϊδουράγκαθα και δεν πλησιάζονται ούτε από κατσίκες.

ΥΓ.: Ωραία τάγραψα; Νάχαμε και κανά δυό μερίδες μπροστά μας, ένα μπουκάλι παγωμένη τσικουδιά και τίποτα χοχλιούς ε;

MY CRETA

Σχόλιο 1

Εχω ένα μπάρμπα στην Αθήνα που έχει κάνει περιουσία πουλώντας σταμναγκάθι !!

Σχόλιο 2

Φέτος το Πάσχα το ζεύγος Μπόμπολα (γονεις) κατέπλευσαν με το γιωτ τους στο λιμάνι των Χανίων και η κυρία Μπόμπολα, σαν αυτοκρατόρισα που ζει χιλιάδες μίλλια μακρυά ... ζήτησε απο τους "ιθαγενείς" να της φέρουν σπόρους απο σταμναγκάθι, να φυτέψει στον κήπο της επαύλεως της σε μεγαλοαστικό προάστιο των Αθηνών !!

Σχόλιο 3

Εχω μια αίσθηση ότι κυρίως ο Νομος Χανίων παράγει και εξάγει το χορτατικό αυτο ή κάνω λάθος ;;

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Γιατί ο Γ.Ραγκούσης "κλείνει το μάτι" στη...Χόντα;

Μεγάλη ήταν η αποδοχή, από την κοινή γνώμη, της απόφασης του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση, για τον περιορισμό της κυκλοφορίας πολυτελών κρατικών αυτοκινήτων, εισπράττοντας εύσημα. Ωστόσο το θέμα δεν είναι έτσι απλό.

Διότι ο υπουργός προσδιόρισε και τον τρόπο αντικατάστασή τους, αλλά… εν πολλοίς και τη μάρκα των αυτοκινήτων.

Ο κ. Ραγκούσης και η κυβέρνηση, γενικότερα, πρέπει να προσέξουν το συγκεκριμένο θέμα, για να μη βρεθούν απολογούμενη για «φωτογραφικές» αποφάσεις για να ευνοήσουν κάποιους ημέτερους. Ο υπουργός Εσωτερικών μίλησε για αντικατάσταση των παλιών αυτοκινήτων του κρατικού στόλου με νέα, υβριδικά, 1.400 έως 1600 κυβικών εκατοστών. Η απόφαση χαιρετίσθηκε σχεδόν με ενθουσιασμό από τους πολιτικούς και κοινοβουλευτικούς συντάκτες, οι οποίοι δεν γνωρίζουν σχεδόν τίποτα από το αυτοκίνητο και την αγορά του. Κι έτσι, μοιραία, το βάρος δόθηκε στις εξαγγελίες του υπουργού και όχι στο περιεχόμενό τους. Άλλωστε και οι οικονομικοί συντάκτες δεν είναι πολύ σχετικότεροι. Από την άλλη, εκείνοι που γνωρίζουν το θέμα, οι λεγόμενοι αυτοκινητιστικοί συντάκτες, δεν παίζουν κανένα ρόλο στη διαμόρφωση της γραμμής του μέσου στο οποίο εργάζονται.
Με αφορμή τα προηγούμενα, θα λέγαμε ότι είναι καλό, ίσως, πριν κάθε υπουργός αποφασίσει και εξαγγείλει ένα μέτρο, το οποίο μπορεί να φαίνεται πολύ καλό και εντυπωσιακό, να ρωτά και τι άλλο γίνεται σε κάθε περίπτωση και ποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει ένα μέτρο ή τι άλλο μπορεί να γίνει.
Γιατί, για παράδειγμα, όσο καλές κι αν είναι οι προθέσεις του, ποιες είναι οι γνώσεις του γύρω από το αυτοκίνητο και την αγορά του; Και είναι βέβαιος ότι εκείνοι που του εισηγήθηκαν ένα μέτρο που δείχνει να είναι πολύ καλό, το έκαναν από αγαθές και μόνο προθέσεις;
Η απόφαση, όπως είπε ο ίδιος ο κ. Ραγκούσης, αλλά και άλλα στελέχη της κυβέρνησης, ελήφθη για δύο λόγους: πρώτο, για περιβαλλοντικούς λόγους και, δεύτερο, για οικονομικούς λόγους. Επ΄αυτών, οι ακόλουθες παρατηρήσεις:
Όταν ο υπουργός εξήγγειλε την αντικατάσταση του στόλου των αυτοκινήτων του δημοσίου με υβριδικά αυτοκίνητα 1.400 έως 1.600 κυβικών, γνώριζε ότι τέτοια αυτοκίνητα παράγει μόνο μια εταιρία παγκοσμίως, η Χόντα; Άρα, το ελληνικό δημόσιο επέλεξε τη Χόντα ως προμηθευτή; Και μέσα από ποιες διαδικασίες γίνεται μια παρόμοια επιλογή; Ο Πρωθυπουργός και ο ίδιος ο κ. Ραγκούσης, υποσχέθηκαν δημόσια διαβούλευση για όλες τις μεγάλες προμήθειες του δημοσίου. Παρόμοια διαδικασία δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μας. Άρα, πως έγινε η συγκεκριμένη επιλογή; Προφανώς έγινε από τον ίδιο τον κ. Ραγκούση, ο οποίος οφείλει να είναι διπλά και τριπλά προσεκτικός, καθώς είναι εκείνος που θα εγγυηθεί την εφαρμογή αυτής της διαδικασίας γενικότερα στο δημόσιο.

Ολο το άρθρο στο (Νεοδημοκρατικό) i-Reporter

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Νέα τεχνολογία κατακράτησης του CO2


Η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής απαιτεί γενναίες δράσεις και τεχνολογικές επενδύσεις που θα περιορίσουν στο ελάχιστο τις εκπομπές του βλαβερού διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Για μια χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται κατά 70% στο λιγνίτη και τον λιθάνθρακα για την ηλεκτροπαραγωγή της (2η στην Ευρώπη), ο χρόνος για την πλήρη αλλαγή του μοντέλου προς αυτό των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας έχει παρέλθει, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον: μετά το 2013 θα πληρώνουμε «χρυσό» κάθε τόνο CO2 που θα εκπέμπουμε –αναγκαστικά ακόμη από το λιγνίτη- ενώ η συμμετοχή των ΑΠΕ στο ενεργειακό μας ισοζύγιο στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν θα ξεπεράσει το 30% μέχρι το 2020.
Άλλωστε, με μια ψύχραιμη και ρεαλιστική ματιά, βλέπουμε ότι στην παρούσα φάση μόνο η χρήση λιγνίτη και λιθάνθρακα στην ηλεκτροπαραγωγή εγγυάται την ασφάλεια του εφοδιασμού μας κατά 100%, ενώ τα αποθέματα επαρκούν για τουλάχιστον 150 χρόνια ακόμα. Πρόκειται άλλωστε για την πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση αυτή τη στιγμή. Το μεγάλο πρόβλημα; Η ρύπανση.

Το νορβηγικό ίδρυμα Bellona, με μακρά ιστορία στο διεθνές περιβαλλοντικό κίνημα, έφτασε στη χώρα μας με σκοπό να μας προτείνει μια ρεαλιστική λύση. Σε ημερίδα που διοργανώθηκε σε συνεργασία με τη Eurocharity, το Πανεπιστήμιο Indianapolis και το περιοδικό Περιβάλλον 21, παρουσιάστηκε η τεχνολογία που θα μας επιτρέψει να εξασφαλίσουμε τον ενεργειακό μας εφοδιασμό, να κρατήσουμε τις τιμές της ηλεκτροπαραγωγής ανταγωνιστικές και να επιτύχουμε την περιβαλλοντική προστασία. Τουλάχιστον μέχρι να γεμίσουμε τη χώρα μας με αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα.
Πρόκειται για την τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης του άνθρακα (Carbon Capture and Storage- CCS) χάρη στην οποία οι βλαβερές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των εργοστασίων της ΔΕΗ θα μπορούν πλέον να αποθηκεύονται βαθιά στο έδαφος, μην επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα -αλλά και τον προϋπολογισμό μας. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με το Πρωτόκολλο του Κιότο, από το 2013 για κάθε τόνο CO2 που εκπέμπουμε για την ηλεκτροπαραγωγή θα πρέπει να πληρώνουμε πάγια δικαιώματα. Και η χρήση του λιγνίτη και του λιθάνθρακα στην ηλεκτροπαραγωγή, εκπέμπουν πολύ.

Ολόκληρο το άρθρο εδω

Σχόλιο Ρεμπέτ Καφε

Δεν κατάλαβα τη χαρα του αρθρογράφου ... μήπως δουλεύει στη ΔΕΗ ;; προκρίνει τη λύση αυτη απο τις οικολογικές πηγες ενέργειες ;;

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΚΛΟΓΕΣ 2009 - Πάλι καμμένη γη θα παραλάβει ο επόμενος ...


Μπροστά φαίνεται ο Άγιος Βαρνάβας, η Σταμάτα, η Ροδόπολη και πίσω ο Βαρνάβας, το Καλέντζι, το Γραμματικό, το Σέσι, το Σούλι, ο Μαραθώνας, η Νέα Μάκρη, ο Νέος Βουτζάς, η Ανθούσα, το Ντράφι και το Πικέρμι.

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

A/C ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ......ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!

Μην ενεργοποιήσετε A / C αμέσως μόλις μπείτε στο αυτοκίνητο!Ανοίξτε τα παράθυρα, αφού μπείτε στο αυτοκίνητό σας και μην ενεργοποιήσετε τον κλιματισμό αμέσως.Σύμφωνα με τις έρευνες που έγιναν, το ταμπλό του αυτοκινήτου, καλοριφέρ ή Α/C εκπέμπει Βενζόλιο, μια τοξίνη που προκαλεί τον Καρκίνο (καρκινογόνο- είναι η πλαστική θερμαινόμενη μυρωδιά του αυτοκινήτου σας). Εκτός από την πρόκληση καρκίνου, είναι δηλητήρια οστά σας, προκαλεί αναιμία και μειώνει τα λευκά αιμοσφαίρια. Η παρατεταμένη έκθεση θα προκαλέσει Λευχαιμία, αυξάνοντας τον κίνδυνο του καρκίνου μπορεί επίσης να προκαλέσει αποβολή. Αποδεκτό επίπεδο Βενζόλιου σε εσωτερικούς χώρους είναι 50 mg ανά τετραγωνικό μέτρο ,αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε κλειστό χώρο με τα
παράθυρα κλειστά θα περιέχει 400-800 mg του Βενζόλιου. Σε περίπτωση που σταθμεύουν σε εξωτερικούς χώρους κάτω από τον ήλιο σε θερμοκρασία πάνω από 60 βαθμούς F, το επίπεδο Βενζόλιου ανεβαίνει στα 2000-4000 mg, 40 φορές το αποδεκτό επίπεδο ... & Τα άτομα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αναπόφευκτα θα εισπνέουν υπερβολική ποσότητα των τοξινών. Συνιστάται να ανοίξετε την πόρτα και τα παράθυρα για να δοθεί χρόνος για καθαρό αέρα πριν μπείτε. Το βενζόλιο είναι μια τοξίνη που επηρεάζει το ήπαρ και τα νεφρά, και είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να απομακρύνει αυτό το τοξικό υλικό

e-write.gr

και ακόμα :
ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ - ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣ
GREENPEACE

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΜΠΤΗΡΕΣ

Φωτοκύκλωση ονομάζεται το νέο εθνικό σύστημα ανακύκλωσης λαμπτήρων.

Πλέον οι λαμπτήρες που περιέχουν υδράργυρο οι προσμίξεις του με μεταλλικά αλογονίδια καθώς και άλλα ρυπογόνα στοιχεία τα οποία κατέληγαν στην χωματερή και από εκεί στο υπέδαφος και τον υδροφόρο ορίζοντα, ανακυκλώνονται...

Ο καθένας από εμάς μπορεί να ανακυκλώσει τον χρησιμοποιημένο του λαμπτήρα στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης, οι οποίοι βρίσκονται κυρίως σε καταστήματα πώλησης φωτιστικών και ηλεκτρικών ειδών, αλλά και σε δήμους.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 510 κάδοι για ανακύκλωση φωτιστικών και λαμπτήρων σε όλη τη Ελλάδα, εκ των οποίων οι 91 είναι στην Αττική και άλλοι 40 στη Θεσσαλονίκη

Όσοι επιθυμούν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί οι ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.fotokiklosi.gr. Πηγή: http://www.skai.gr


newsmme

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΥΠΕΧΩΔΕ: Ανοίγει ο δρόμος για την καύση του RDF

της Μαριάννας Τζάννε

Το πράσινο φως για την καύση του RDF (υπολείμματα μηχανικής ανακύκλωσης απορριμμάτων) στις εγκαταστάσεις της ΑΓΕΤ στην Μυλάκι Ευβοίας έδωσε πρόσφατα το ΥΠΕΧΩΔΕ εγκρίνοντας τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της τσιμεντοβιομηχανίας.

Απομένει η έγκριση του υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη για την υπογραφή της σχετικής ΚΥΑ, η οποία θα λύσει τα χέρια της ΑΓΕΤ που περιμένει την υλοποίηση του έργου εδώ και 1,5 χρόνο.

Παρά τις σφοδρές αντιδράσεις που συνάντησε το πρωτόγνωρο για την Ελλάδα εγχείρημα της διαχείρισης απορριμμάτων, το ΥΠΕΧΩΔΕ προσυπογράφει την καύση που όπως φαίνεται ξεσηκώνει για άλλη μια φορά τους κατοίκους της πόλης.

Η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα την ερχόμενη Δευτέρα 29 Ιουνίου προχωρεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Εργατικό Κέντρο Αλιβερίου, με κεντρικό σύνθημα «τα σκουπίδια βρίσκονται έξω από το σπίτι μας». Οι κινητοποιήσεις θα κορυφωθούν με αποκλεισμούς κεντρικών δρόμων της Νότιας Εύβοιας που παρουσιάζουν μεγάλη επιβατική κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες. Oι πολίτες αντιδρούν και επικαλούνται μελέτες επιστημόνων που κάνουν λόγο για έκκληση φουρανίων και διοξινών από την καύση απορριμάτων.

Η κυβέρνηση πάντως εμφανίζεται αποφασισμένη να δώσει λύσεις στο χρόνιο πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και να βρει διέξοδο για τους περίπου 70.000 τόνους RDF που παράγει ετησίως το εργοστάσιο μηχανικής ανακύκλωσης (ΕΜΑΚ) στα Άνω Λιόσια.

Μέχρι σήμερα οι ποσότητες αυτές καταλήγουν στη χωματερή, παρά το γεγονός ότι η ΑΓΕΤ έχει υπογράψει συμφωνία με τον ΕΣΔΚΝΑ από το 2007 για την αξιοποίηση του RDF.

Tο RDF είναι ένα στερεό τυποποιημένο καύσιμο που παράγουν τα απορρίμματα το οποίο μπορεί να αναμειχθεί ακόμα και με κάρβουνο και να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο υλικό.

Η τσιμεντοβιομηχανία βγαίνει πολλαπλώς κερδισμένη από την παραπάνω διαδικασία καθώς: περιορίζει την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα και επιδοτείται για αυτό με 15-20 ευρώ τον τόνο. Επιπλέον μειώνει το κόστος καυσίμου περίπου κατά 20% και αμοίβεται με 130 ευρώ για κάθε τόνο RDF που θα κάψει μέσα στους κλιβάνους της.

Αντίστοιχη μονάδα σχεδιάζεται και στην περιοχή της Θήβας από την εταιρεία Ηλέκτωρ, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στην επόμενη διετία.

Πρώτο Θέμα

Σχόλιο ρεμπέτ καφέ

Εεε καλα αναμενόμενο ήταν ... και η κουτσή Μαρία το περίμενε αυτο ... σιγα ρε μάγκες ...

ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ !!!!!!!!!!!!!

ΑΜΟΙΒΗ : 120 ανα τόνο

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ : 20 ανα τόνο

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ : 20 %

και έτσι θα γίνει με όλες τις "πράσινες" ενεργειακές πηγες ... σιγα μην πληρώσουμε φτηνο ρεύμα ή φτηνο τσιμέντο ή ή ή .... αρχοντοχωριάτες και κουτοπόνηροι θα μείνουμε να βλέπουμε τις χλιδες τους στη σαλοτραπεζαρία με έπιπλα απο τους 120 ή στην καλύτερη απο το ΙΚΕΑ και τα λαμόγια που σέρνονται μέχρι να μπουν στα κόλπα, θα καρπώνονται το αίμα και τον ιδρώτα μας ...

Σέχταααα ... πούσαι σέχτααα ;;; Ασε τους καυμένους τους χωροφύλακες ...

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Μουσική στην εκδήλωση για το πάρκο Μαρκόπουλου

Η εκδήλωση του Σαββάτου 9 Μάη, είναι η τρίτη κατα σειράν μετα τις πολυ πετυχημένες του 2007 και 2008 και θα περιλαμβάνει ασφαλώς εκτος απο τις διάφορες δραστηριότητες όπως εκθέσεις, δημιουργίες, χάππεννιγκ, φαγητό κλπ και μουσική. Στη σκηνή που θα στηθεί μπροστά στην πύλη του στρατοπέδου θα ακουστούν :

9-10
Ρεμπέτικα με τους Θεοδόση Βασιλάκη (μπουζούκι), Δήμητρα Παπαγεωργίου (τραγούδι), Ελευθερία Κοκοτσάκη (τραγούδι), Μανώλη Φλεμετάκη (μπουζούκι), Γιώργο Βαβουλέ (κιθάρα, τραγούδι) και Νίκο Νικηφοράκη (κρουστα)
10-11
Ταμπαχανιώτικα και παραδοσιακά κρητικά με τους Λεωνίδα Λαϊνάκη (μπουλγαρί, λαούτο, τραγούδι), Νίκο Παπακαστρίσιο (κιθάρα), Χάρη Κανδηράκη (ούτι)
11-12
Εντεχνα, παραδοσιακά και λαϊκά με το συγκρότημα "Οκτάβα" - Γιάννη Ψαρουδάκη, Κώστα Κεχράκο, Σταύρο Ψαρουδάκη, Ευη Παπαδοπούλου, Λία Ντερμανάκη, Αντιγόνη Αραμπατζόγλου, Παναγιώτη Καρνέζη

Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Πάρκα σε Ευρωπαϊκές πόλεις

Το Brighton μαζι με το Hove στη νότια Αγγλία έχουν πληθυσμό κάπου 150.000 και είναι δύο πόλεις σχεδον γεμάτες απο διώροφες κατοικίες σε οργανωμένους πολεοδομικούς ιστους, απομεινάρι των εργατικών κατοικιών των αρχων του πρηγούμενου αιώνα. Βρίσκονται ανάμεσα στην καταπράσινη εξοχή του Sussex και τη θάλασσα της Μάγχης και παρ'ολα αυτα έχουν πολλα ευρύχωρα πάρκα όπως το Queen's park !!

Η Ουτρέχτη στην Ολλανδία, είναι μία πόλη που έτσι κι αλλιώς είναι γεμάτη πράσινο και διασχίζεται απο ένα πανέμορφο ποτάμι, με καταπράσινες όχθες παρ'ολα αυτα έχει αρκετά πάρκα μεταξύ των οποίων το εντυπωσιακό πάρκο Wilheminiapark !!

Και η Οξφόρδη εκτος του ότι είναι σχεδον ολόκληρη διατηρητέα, διασχίζεται απο τον Τάμεση, στον οποίο μπορει να κάνει κάποιος τη βαρκάδα του, είναι μια πόλη βουτηγμένη στο πράσινο και έχει πάρκα μέσα στον ιστο της πόλης όπως το πάρκο στο κέντρο και το Romilly Park!!

Πάρκα στα Χανιά

Τα Χανιά είναι μία πόλη που μεταπολεμικά άρχισε να αυξάνει τον πληθυσμό της απο τις 20.000 σε 40.000 μέσα σε 20 χρόνια. Στη συνέχεια κυρίως μετα την μεταπολίτευση άρχισε να οικοδομείται όλη η πέριξ περιοχή και μετα το φούντωμα του τουρισμού απο τα μέσα της δεκ.'80 όλος ο βόρειος οδικός άξονας οικοδομήθηκε και ο κάμπος που εκτείνεται νότια, δυτικά και ανατολικά είτε με νόμιμη είτε με παράνομη δόμηση, οικοδομήθηκε και οικοδομείται ακόμα και τώρα γοργα !!
Τα σχέδια πόλης και οι επεκτάσεις, ξεκινώντας απο αυτο των Χανίων αλλα και των περιαστικών Δήμων, προχωράνε απελπιστικά αργα, αφου για παράδειγμα πράξη εφαρμογής σχεδίου εγκεκριμένου το 1992, ξεκίνησε πέρσυ (τμήμα περιοχής Πασακάκι). Την ίδια ώρα όμως δίκτυα ύδρευσης, ηλεκτροδότησης, ομβρίων, οδικά, αποχέτευσης με τη σειρα που τα γράφουμε ... γίνονται κανονικά έως κανονικότατα μετα απο αιτήσεις των πολιτών και αντίστοιχα υλοποιούνται απο τους αιρετούς και μη άρχοντες γιά άγρα κουκιών ...

Η πόλη των Χανίων ακούγεται γενικά ότι είναι μια όμορφη πόλη και αυτο οφείλεται κυρίως στην Μεσαιωνική-Βενετσιάνικη πόλη, της οποίας ο χάνδακας δεν πρόλαβε να τελειώσει και να γεμίσει με νερο, λόγω της κατάληψης της πόλης απο τους Τούρκους και οφείλεται ακόμα στο αρχικό σχέδιο πόλης και τα δημόσια κτιρία (Προξενεία, Δημοτική Αγορά, σχολεία) που έγιναν επι Κρητικής Πολιτείας (1896-1913) και επι Πρωθυπουργίας Βενιζέλου και επι Δημαρχίας Μουντάκη. Τότε κατασκευάστηκαν και εξαιρετικά νεοκλασσικά κτίρια δημόσια και ιδιωτικά, το Ρολόϊ του Δημ.Κήπου κ.α. !
Αργότερα ο Δήμαρχος Σκουλας έκανε αρκετά έργα όπως το Πάρκο Πευκάκια στη Νέα Χώρα, έβγαλε τις παράγκες απο το κέντρο κ.α.
Μεταπολιτευτικά ο Δήμαρχος Γ.Κατσανεβάκης έκανε μία καινοτόμα παρέμβαση και πήρε την πρωτοβουλία να φτιάξει πεζόδρομους στην παλιά πόλη και το ιστορικό κέντρο, πράγμα που ξένισε αρχικά, έφερε αντιδράσεις αλλα σιγα σιγα ο κόσμος αγκάλιασε αυτα τα έργα. Ηταν μια
πανευρωπαϊκή τάση οι πεζόδρομοι, που έφερε πετυχημένα και στην πόλη μας ο πρακτικός, συμπαθής, πρώην μεγαλοεργολάβος και αριστερός Κατσανέβας !!
Οι δύο μεταγενέστερες δημαρχίες Τζανακάκη (3 θητείες) και Βιρβιδάκη (2 θητείες) δυστυχώς είχαν & έχουν βαθυ κομματικό χρώμα (πράσινο, μπλε αντίστοιχα) και επανέλαβαν την έως τοτε πετυχημένη συνταγή των πεζοδρόμων που ωστόσο άρχισαν να γίνονται πλέον περιττοί και στην περίπτωση του Κάτολα και των Νέων Καταστημάτων μάλλον έκαναν ζημιά, καταφέρνωντας πλήγμα στο παραδοσιακό εμπορικό κέντρο ...


Δίπλα στον παλιό Δημοτικό Κήπο υπήρχε το παλιό Ιταλικό στρατόπεδο επι Κρητικής Πολιτείας, που αργότερα χρησιμοποιήθηκε απο τις Ενοπλες δυνάμεις μέχρι τις σκοτεινές μέρες της χούντας.
Ηταν παλλαϊκό αίτημα να γίνει πάρκο και έτσι και έγινε το νέο Πάρκο Ειρήνης και Φιλίας. Αφου όμως δόθηκε σε κάποιους φιλόδοξους αρχιτέκτονες να κάνουν τη μελέτη και αφου έγινε η κατασκευή μετα απο χρόνια αναμονής λόγω αρχαίων ..., παραδόθηκε στο λαο ένα πάρκο με πολυ μπετον, με δύο λίμνες εκ των οποίων η μία άδεια και η άλλη με βρώμικα και στάσιμα νερα, με ελάχιστη φροντίδα, με ένα πρώην αναψυκτήριο να ρημάζει και αυτη τη στιγμη εκτος απο το υπαίθριο θεατράκι που το καλοκαίρι έχει βολέψει τους πάσης φύσεως συλλόγους και κάποιες εναλλακτικές προσπάθειες, το πάρκο χρησιμοποιείται μόνο τη μέρα απο ελάχιστους κατοίκους σαν πιο σύντομο δρόμο στη δουλειά τους και τίποτα άλλο ...

Το παλιό εργοστάσιο της συνεταιριστικής Α.Β.Ε.Α που κατασκευάστηκε προπολεμικά στο προάστιο Νέα Χώρα, με την επέκταση της πόλης βρέθηκε στην καρδιά μιας αστικοποιημένης περιοχής με λίγους μικρους πνεύμονες πρασίνου. Οι κάτοικοι απαίτησαν τη μεταφορά του πυρηνελαιουργείου που προκαλούσε μεγάλη μόλυνση με αιωρούμενα σωματίδια και με ανυπόφορες οσμες γύρω στους 9 μήνες κάθε χρόνο και τη δημιουργία πάρκου στο χώρο αυτο !!
Το εργοστάσιο μετα απο ηράκλειες προσπάθειες και αγώνα μεταφέρθηκε μακρυά απο την πόλη αλλα με συνοπτικές διαδικασίες επι Δημαρχίας Τζανακάκη, οι αρχιτέκτονες, μηχανικοί και άλλοι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ που απήρτιζαν το ΣΧΟΠ και την επιτροπή σχεδίου πόλης, μετέτρεψαν το χώρο του εργοστασίου σε οικοδομικά τετράγωνα ... δηλαδή άσφαλτο και μπετον ...
Η ΑΒΕΑ σαν επιχείρηση που ήταν και που ωστόσο, με ιδιοκτήτες τους συνεταιρισμούς του Νομού, που κατα τ'αλλα βούλιαξαν οικονομικά ... δεν ήταν φιλανθρωπική ούτε οικολογική οργάνωση και προφανώς ήθελε διακαώς να μη γίνει πάρκο η περιοχή αλλα με τροποποίηση του σχεδίου πόλης να γίνουν δρόμοι και οικοδομικά τετράγωνα με την "παραχώρηση" να κατασκευαστεί σχολικό συγκρότημα όπερ εγένετο. Το ακίνητο πουλήθηκε σε λογική τιμη στην Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, η οποία πριν 2 χρόνια το πούλησε σε Κύπριο επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στο Νομό και ο οποίος πριν απο την κρίση ακουγόταν ότι θα χρυσοπουλήσει σε κονσόρτσιουμ Ρώσων και Κινέζων ... Σήμερα παραμένει όπως φαίνεται στη φωτο. Το κτιριακό συγκρότημα με Γυμνάσιο & Λύκειο, έγινε βιαστικά σε χρόνο ρεκορ και απο πληροφορία που έχουμε λίγους μήνες μετα τη λειτουργία του ένα τμήμα του μετα απο καθίζηση βρέθηκε στον αέρα ...

Αυτες είναι οι μπίζνες των Δημάρχων που ενδιαφέρονται για τους δημότες, για το λαο τους !!!

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

3η ΓΙΟΡΤΗ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΜΑΪΟΥ 2009

“ Εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα
κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο
τώρα χωριάτες παζαρεύουν τα τσιμέντα…”

Στην εποχή τoυ τσιμέντου, οι ελεύθεροι δημόσιοι χώροι αποτελούν ανάσα ζωής και ελευθερίας. Γι' αυτό αναπτύσσονται και ολοένα διογκώνονται τα κινήματα των πολιτών σε ολόκληρη πλέον την Ελλάδα, που πέρα από κόμματα, ιδεολογίες, παρατάξεις, θέσεις και αντιθέσεις, προτάσσουν την ανάγκη προστασίας των χώρων των προς μετεγκατάσταση στρατοπέδων από οικοδομικές παρεμβάσεις και για την απόδοσή τους στους πολίτες ως χώροι πρασίνου και αναψυχής, χωρίς διαπραγματεύσεις και ανταλλάγματα. Απαιτούν παράλληλα, την κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου με το οποίο αποδίδεται ένα μεγάλο μέρος της έκτασης των στρατοπέδων στο ταμείο των στρατιωτικών προς εκμετάλλευση (πολυκατοικίες – εμπορικά κέντρα).

Στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας, η τοπική αυτοδιοίκηση συμπλέει με τα κινήματα πολιτών και διεκδικούν από κοινού (έχοντας ήδη αρκετές επιτυχίες) την απόδοση του συνόλου των στρατοπέδων στους πολίτες τους ως χώρων πρασίνου, υλοποιώντας έτσι και το ψήφισμα που οι κινήσεις πολιτών κατέθεσαν στο τελευταίο συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε.)

Στην πόλη μας, όπου έχουμε το θλιβερό προνόμιο, έναν δήμαρχο, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε., να αντιστέκεται σθεναρά τόσο στη θέληση του Χανιώτικου λαού όσο και στις αποφάσεις του οργάνου που εκπροσωπεί, έχει αναπτυχθεί ως αντίβαρο, ένα ιδιαίτερα σημαντικό κίνημα πολιτών που με το δυναμισμό και τη μαζικότητά του, έχει δείξει ότι μπορεί να αποτρέπει τα χειρότερα αλλά και να κερδίζει αιτήματα.

Η γιορτή διεκδίκησης του στρατοπέδου Μαρκοπούλου, αποτελεί το αποκορύφωμα στον αγώνα για την προστασία των ελεύθερων χώρων και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών αυτής της πόλης. Τα δύο τελευταία χρόνια οι χιλιάδες των κατοίκων που συναντήθηκαν στο δρόμο μπροστά στην πύλη του στρατοπέδου, ανέδειξαν με εντυπωσιακό τρόπο την αναγκαιότητα του πάρκου που οραματιζόμαστε όλοι μας. Ενός πάρκου συνάντησης, επικοινωνίας και πραγματικής αναψυχής των ανθρώπων. Ενός πάρκου ανάσας για ολόκληρη την πόλη.

Στις 9 του Μάη δίνουμε το τρίτο ραντεβού μας μπροστά στην πύλη του στρατοπέδου. Καλούμε και φέτος όλους τους Χανιώτες αλλά και όσους έχουν επιλέξει να ζουν σε αυτή την πόλη, να δηλώσουμε για άλλη μια φορά ότι ο χώρος του στρατοπέδου Μαρκοπούλου ανήκει σε εμάς καιστα παιδιά μας, ως χώρος πρασίνου και αναψυχής και δεν πρόκειται να τον αφήσουμε να αξιοποιηθεί στα χέρια καμιάς «εργολαβίας». Ας είμαστε και πάλι όλοι παρόντες γιατί το μέλλον μας το κερδίζουμε μόνο με την ενεργό συμμετοχή και με αγώνες.

Πρωτοβουλία Χανιωτών Για Το Στρατόπεδο Μαρκοπούλου

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Κάτι δεν πάει καλα με τον ήλιο ...!!


Μυστήριο αποτελεί για τους επιστήμονες η παντελής απουσία ηλιακών κηλίδων από την επιφάνεια του Ήλιου και το φαινόμενο αυτό πυροδοτεί διάφορες επιστημονικές ανησυχίες για το τι μπορεί να σημαίνει και ποιες επιπτώσεις (αρνητικές ή θετικές) μπορεί να έχει μελλοντικά, ιδίως σε σχέση με την κλιματική αλλαγή. Η εμφάνιση και εξαφάνιση των κηλίδων ακολουθεί ένα πρότυπο ορισμένων ετών διαχρονικά, όμως αυτή τη φορά η απουσία των κηλίδων έχει ξεφύγει από αυτό το πρότυπο και έχει διαρκέσει περισσότερο από άλλες φορές. Μάλιστα ο Ήλιος δεν δείχνει σημάδια ότι σύντομα οι κηλίδες του θα επανεμφανιστούν. Κανένας εν ζωή επιστήμονας δεν έχει δει ποτέ τον Ηλιο να συμπεριφέρεται έτσι.
Οι περισσότεροι επιστήμονες εκτιμούσαν ότι μέχρι σήμερα οι.....
κηλίδες θα είχαν ξανακάνει την περιοδική τους εμφάνιση, αλλά έχουν διαψευστεί; Η ηλιακή δραστηριότητα βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο που έχει ποτέ παρατηρηθεί εδώ και ένα αιώνα. Σε ανάλογα χαμηλό επίπεδο βρίσκεται ένα άλλο φαινόμενο, οι ηλιακοί άνεμοι, οι οποίοι αποτελούνται από τα ρεύματα φορτισμένων σωματιδίων που ο ήλιος στέλνει στο διάστημα και προς τη Γη. Μέσα σε όλα αυτά, έχει επίσης παρατηρηθεί ότι ο μαγνητικός άξονας του ήλιου έχει αποκτήσει ασυνήθιστη κλίση.
Ορισμένοι επιστήμονες άρχισαν πλέον να προωθούν την θεωρία ότι ο ήλιος έχει περισσότερη σχέση με την υπερθέρμανση του πλανήτη και την κλιματική αλλαγή από ό,τι νομίζαμε ως τώρα, σύμφωνα με την Independent.

Η συνέχεια στο Ελληνικό καφενείο

Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Εχουμε ξεφύγει τελείως ...

Τις τελευταίες μέρες λίγο η οικονομική κρίση, λίγο η αλλαγή του καιρου, λίγο το πολιτικό μπάχαλο που επικρατεί, λίγο και τα φεγγάρια και οι άνεμοι συμβαίνουν πολλα μέχρι ακραία μέχρι και τραγικά στη χώρα !!

- Μπαραζ εκρήξεων το βράδυ, απο οργανωμένες επιθέσεις κουκουλοφόρων σε πολλα μέρη της Αθήνας, κυρίως τράπεζες και δημόσιους οργανισμούς. Επίσης το Σαββατοκύριακο επιθέσεις πάλι σε εκθέσεις πολυτελών αυτοκινήτων.
press.gr
- Ανεξέλεγκτο εμπόριο ναρκωτικών στην πλατεία Θεάτρου, στο κέντρο της Αθήνας, όπου πλέον χωρις κανένα έλεγχο και παρουσία αστυνομίας παίρνουν τις δόσεις τους και κάνουν αγοραπωλησίες χρήστες και έμποροι. Σε σχετικό ρεπορτάζ του Alpha η αστυνομία είπε : "δεν έχουμε κόσμο για να κάνουμε κάτι ..."
- Πρώην δήμαρχος στη Φθιώτιδα έκοψε με μαχαίρι τα δάχτυλα της 35χρονης ερωμένης του απο το Καζακστάν μετα απο συνεχόμενους καυγάδες. Ο Δήμαρχος είχε πριν απο καιρο αφήσει σύζυγο και δύο παιδιά για να συζήσει με την παθούσα, φουλ ερωτευμένος !!
espresso
- 13χρονος μαθητής πέφτει απο τον 7ο όροφο και αυτοκτονεί και όλοι μιλάνε για ένα καλο παιδι και μαθητή.
- Απίστευτο τροχαίο στην πλατεία αγοράς στα Χανιά, χθες το απόγευμα στις 6, όταν ένα μικροσκοπικό Smart με οδηγό ευτραφή 29χρονο και με τέρμα το γκάζι, έπεσε πάνω στο κιγκλίδωμα και εκτοξεύτηκε στον αέρα όπου αφου έκανε μιση τούμπα έπεσε με τον ουρανό πάνω σε παγκάκι που κάθονταν δύο κοπέλλες. Οι αυτόπτες μίλησαν για σκηνες φρίκης, ενω η πλατεία ήταν γεμάτη απο μαθητές απο όλη την Ελλάδα που έκαναν την 5ημερη εκδρομή τους. Και οι τρεις διεκομίστηκαν σοβαρά τραυματισμένοι στο νοσοκομείο Χανίων.
Πρώτο Θέμα
- 37χρονος υπάλληλος πρακτορείου ΟΠΑΠ πέφτει νεκρος όταν αντέδρασε σε ένοπλη ληστεία απο δύο ένοπλους στη Νέα Σμύρνη με λεία 1.000 ευρώ.
Madata.gr

- Πριν λίγες μέρες 32χρονη υπάλληλος κινητής τηλεφωνίας έπεσε νεκρη μετα απο μάχη αστυνόμου με πολιτικά, με ένοπλο ληστη.
- 40χρονος Κυψελιώτης γόνος εύπορης οικογένειας, συλλαμβάνεται να διακινεί στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιεί υλικό ανείπωτης ανωμαλίας σχετικό με παιδική πορνογραφία.
- Αφήνει η κυβέρνηση να πεθάνει ο απεργός Θ.Τενέζος που διαμαρτύρεται για κάτι πολυ συγκεκριμένο, όπως το καρτελ στους χάλυβες, λέγε με Αγγελόπουλο, χωρις να συγκινούνται εισαγγελείς και λοιποι Φαρισαίοι ...
- Κλοπες, ληστείες, διαρρήξεις, απάτες χρεωκοπίες, κλείσιμο εργοστασίων, απολύσεις, ανεργία και τελεία ανυπαρξία κράτους και μηδενική παρουσία πολιτικών ανδρών σε ένα έρημο πολιτικό πεδίο !!
- Η Γιολάντα Διαμαντή συλλαμβάνεται για αστείο λόγο και προσβάλλεται απο αστυνόμο που έβγαλε όλη του την αντρίλα πάνω της, όταν ληστες και κακοποιοί μαίνονται στους δρόμους της Αθήνας !!
- Με συνοπτικές και μιλημένες διαδικασίες, οι δικαστικές αρχες της χώρας ακύρωσαν πρόστιμο 76 εκατομμυρίων ευρω σε ιδιωτική εταιρεία τηλεφωνίας για το σκάνδαλο των υποκλοπών !! Ολα καλα έγιναν δηλαδή !!
- Μέγιστη υποκρισία και στρουθοκαμηλισμός όταν η Ελλάδα ανακυρήσσεται κορυφαία σε όλο τον κόσμο στην κινητοποιήση της WWF και την ώρα που κάνουμε τη μεγάλη θυσία να κλείσουμε 1 ώρα τα φώτα απ'την άλλη η ΡΑΕ δεν δίνει άδειες λειτουργίας σε οικολογικές μονάδες φωτοβολταϊκών για να μη χαθει η κονόμα της ΔΕΗ, δεν δίνει ως οφείλει χρήματα σε όσους παράγουν ρεύμα με οικιακές μονάδες παραγωγής ρεύματος, αφήνει ανεξέλεγκτη τη ρύπανση ποταμών με αστεία πρόστιμα και ανύπαρκτους ελέγχους, δεν προωθεί τις οικολογικές τεχνολογίες στην ενέργεια και στα αυτοκίνητα, αφήνει να λειτουργούν παράνομοι ΧΥΤΑ και πολλα άλλα !!
- Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου δεν έχουν να πάρουν ούτε γάζες, ούτε οινόπνευμα ...

Αν βάλουμε και τα θέματα απο το εξωτερικό είναι να την κάνουμε εντελώς ... υποθέσεις ενδοοικογενειακών βιασμών και παιδιά απο βιασμούς σε 3 χώρες, σκάνδαλα στην Αγγλία, σκάνδαλα στη Γαλλία, μπάχαλο οι Η.Π.Α., συνεδριάζουν οι 20 γιατι ακριβώς δεν καταλάβαμε ...
και ο Θεος να βάλει το χέρι του !!

υγ
Συγγνώμη ξεχάσαμε την Εφη Θώδη που νομίζει ότι είναι η Θεά του Θεού !! ... Καλα αυτη τόχασε, ο μάγκας όμως (παπας ;;) που την εκμεταλλεύεται (μην ξεχνάμε, 20.000 ευρω η εμφάνιση) όμως είναι και πολυ σαϊνι !!...
Ξεμπλογκάρω

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ WWF ;;

Τσιμπήσαμε όλοι χθες με το σβήσιμο των φώτων και την εξοικονόμηση 500 μεγαβάτ ενέργειας που σημαίνει ότι γλυτώσαμε απο μεγάλες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα και όλα αυτα απο πρωτοβουλία της WWF μάλιστα η χώρα μας ήταν μέσα στις τρεις πρώτες χώρες !! Που είναι όμως η WWF στο μεγάλο περιβαλλοντολογικό έγκλημα που πάει να γίνει στον Υμηττό με τη διάνοιξη δρόμου στυλ Αττικης οδου πάνω σε ζώνες προστασίας και αναδασωτέες περιοχές ;;
Και εκτος απο το περιβαλλοντολογικό ζήτημα, δεν είναι και πολιτικό ζήτημα να ξοδεύονται 1,6 δις ευρω για ένα τέτοιο έργο στην ήδη κορεσμένη ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ Αττική, την ώρα που έχει ανάγκη η επαρχία απο έργα, όπως Ιόνια οδος, ύδρευση νησιών, ΒΟΑΚ Κρήτης, Μετρό Θεσσαλονίκης, φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες και άλλες εναλλακτικές πηγες ενέργειας, σχέδια πόλης ανεφάρμοστα, μικρα τεχνικά έργα σε παραδοσιακούς οικισμούς, διατήρηση παλιών οικισμών και τμημάτων πόλεων και ένα σωρο !! Αλλα και αυτο το ρημάδι το Ελληνικό που είναι βρε κουρασμένε και κατακαϋμένε που θα τόκανες πράσινο στο πιτς φυτίλι ;;
Αλλα βρήκαμε τώρα το know how πως να ΦΑΜΕ Ευρωπαϊκά κονδύλια, έχουμε και το know how της "Αττικής οδου" και πάλι κανας Μπόμπολας κανας Σαραντόπουλος θα μασήσουν την εργολαβία, θα βάλουν και εισιτήριο για καμμιά 50ρια χρόνια να τρώνε και τα δισέγγονα και κάτσε εσυ μακάκα Ελληνα να παραπονιέσαι πίνοντας τον καφε με 4 ευρω και να σκούζεις που εδω δε γίνονται εργα σωστα ...

Ευχαριστούμε το prezatv !! (δείτε και τα σχόλια)

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Εδω γελάμε !!


Απο το gelate.gr οι πιο αστείες εικόνες που αφορούν τον Δήμαρχο Αθηναίων, στον καινούριο του ρόλο σαν κυνηγός του πράσινου ...

Αντι-σποτ των αδελφών Κοεν, για τις εκπομπές άνθρακα



Το νέο αυτό τηλεοπτικό σποτ φέρει την υπογραφή των αδελφών Κοέν και σχολιάζει κι αυτό με καυστικό τρόπο όπως και τα άλλα της αντι-καμπάνιας thisisreality, την καμπάνια παραγόντων της βιομηχανίας του άνθρακα που τον τελευταίο χρόνο έχει ξοδέψει περισσότερα από 40εκ $ σε διαφημίσεις προκειμένου να πείσει ότι η παραγωγή φιλικού προς το περιβάλλον άνθρακα είναι δυνατή (πχ εδώ ή εδώ).

απο το arxemedia

Σάββατο 26 Απριλίου 2008

Υβριδικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Με χαρα ανακάλυψα μόλις Ελληνικό δικτυακό τόπο (γουέμπ σάϊτ) για τα υβριδικά αυτοκίνητα !! Δεν ξέρω ακόμα αν είναι κρατικός ή ιδιωτικός ... Με έκπληξη διάβασα στο ένθετο του "Θέματος" της περασμένης Κυριακής ότι ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ 6 ΜΟΝΤΕΛΑ !! Επισης διευκολύνσεις και άλλες παροχές δεν δίνονται ούτε πριμοδοτειται και διαφημίζεται ιδιαίτερα η απόκτηση τους ενω καθημερινά βλέπουμε ρεπορτάζ επι ρεπορτάζ για την αύξηση της βενζίνας και όλοι κλαίμε τη μοίρα μας ...
Εκτος όμως απο τα υβριδικά που στην ουσία κάνουν οικονομία στην υπάρχουσα βενζίνη με ειδικές λειτουργίες του κινητήρα και εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας μέσω δυναμό, υπάρχουν και τα αυτοκίνητα με ηλεκτρική ενέργεια με κυψέλες, με κίνηση απο καύση υδρογόνου μετα απο ηλεκτρόλυση τρεχούμενου νερου και με βενζίνα απο οργανικά βιοκαύσιμα που προέρχονται απο φυτα που το πιο δημοφιλές είναι το γαϊδουράγκαθο !!!
Να υποθέσω ότι οι χλιδάτοι υπουργοί και αυλικοί μας υποτιμούν το γαϊδουράγκαθο, τις κυψέλες και το νερο και προτιμούν να καίνε καύσιμο που βγήκε απο του Μπαχρέϊν τις πηγες, εκμεταλλεύτηκε ο Τεξανός επιχειρηματίας και διύλησε ο Λάτσης και η αδερφή του ;;
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

cretan music - mantinades