Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΥΛΟΠΟΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΚΥΛΟΠΟΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Στον αστερισμό της Φουρέϊρα (Το ελληνικό τραγούδι σήμερα-Μέρος 2ο)


Σε συνέχεια του άρθρου που αναρτήσαμε πριν απο 6 μήνες, οι διαπιστώσεις μας είναι αισίως απαισιόδοξες. Το ελληνικό τραγούδι μπορει να εκπροσωπείται απο πολλα επι μέρους είδη αλλα το λαϊκό πίστας, αυτο που υποτίθεται είναι η συνέχεια του δοξασμένου λαϊκού της δεκαετίας '50, με τα πρώτα τραπέζια κόκα, με τις μπόμπες, τις βίζιτες, τις Φερράρι, τους πιστολάδες, αλλα και αλλοπαρμένους youngsters που πάνε απο βαρεμάρα ή για τουρισμό στα σκυλάδικα, είναι αυτο που κερδίζει τη μερίδα του λέοντος στην σχετική πίτα...Πίτα η δουλειά μάγκες μου... 


Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Τί κατέθεσε για τον Καραμπέρη ο σύζυγος της Πάολα


  Με την κατάθεση του επιχειρηματία Φώτη Ζογγλοπίτη, συζύγου της γνωστής τραγουδίστριας Πάολας, και του πρώην παράγοντα του ΠΑΟΚ, Ηλία Βιολίδη συνεχίστηκε η δίκη για το κύκλωμα τοκογλυφίας, του οποίου φέρεται να ήταν αρχηγός ο Μάρκος Καραμπέρης.
Συνομιλίες του Φώτη Ζογγλοπίτη με τον Καραμπέρη συμπεριλαμβάνονται στη δικογραφία της υπόθεσης. Ο μάρτυρας ανέφερε, σύμφωνα με το thestival.gr, ότι δεν χρωστάει χρήματα σε κανέναν και ότι ουδέποτε τον πίεσε κανείς να πληρώσει κάτι. Υποστήριξε δε ότι οι συνομιλίες που υπάρχουν, αφορούν την πώληση ποσοστού 7% της Πύλης Αξιού, έναντι 45.000 ευρώ, στον πρώην παίκτη του ΠΑΟΚ, Τζούρτζεβιτς, τον οποίο και θεωρούσε φίλο και συνεργάτη του Καραμπέρη.
Στη δική του κατάθεση, ο Ηλίας Βιολίδης υποστήριξε ότι γνωρίζει χρόνια τον Καραμπέρη κι ότι συνεργάστηκε μαζί του μια περίοδο κατά την οποία χρειάστηκε οικονομική ενίσχυση, διότι από τα 21 μαγαζιά που διατηρούσε στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, παρέμεινε με δέκα.
Την περίοδο εκείνη ήθελε να ανοίξει μια καινούρια επιχείρηση στο Stage κι έλαβε ως δάνειο από τον Καραμπέρη το ποσό των 350.000 ευρώ, με σκοπό να του μεταβιβάσει το 50% του μαγαζιού που θα άνοιγε. «Πες ότι το ήθελα για να το παραχωρήσω στον γιο μου και να τον αποκαταστήσω» είπε ο ίδιος ο Καραμπέρης παρεμβαίνοντας στη διαδικασία.
Τελικά τα επιχειρηματικά σχέδια του Βιολίδη δεν προχώρησαν και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να επιστρέψει ο επιχειρηματίας το ποσό με 5% επιτόκιο, δηλαδή 17.500 ευρώ το μήνα.
Στη δικογραφία συμπεριλαμβάνεται συνομιλία στην οποία ακούγεται ο Καραμπέρης να ζητά 20.000 ευρώ το μήνα, παρά την αρχική συμφωνία. Τελικά, ο ίδιος ο Βιολίδης υποστήριξε στο δικαστήριο ότι μέχρι στιγμής έχει αποπληρώσει 250.000 ευρώ, χωρίς τόκο κι οφείλει άλλες 100.000 ευρώ..
Επίσης, ερωτηθείς για τρεις επιταγές του που βρέθηκαν στα αρχεία του Καραμπέρη, ο Βιολίδης ανέφερε ότι προορίζονταν για την αγορά ακινήτου στο Χορτιάτη, ιδιοκτησίας του Καραμπέρη.


ΣΧΟΛΙΟ

Αξίζει να διαβαστεί... γιά τη σημειολογία...

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Τι βλέπει ο Ελληνας περισσότερο στο διαδίκτυο

Τελευταία αναπτύσσεται όλο και περισσότερο η λογική των "περισσότερων views στο you tube" για να δειχθεί η επιτυχία ενός τραγουδιού ή η θεαματικότητα κάποιου άλλου βίντεο ή δρώμενου (event) κλπ
Και επειδή μιλάνε οι αριθμοί, ας δούμε τι βλεπουν περισσότερο οι Έλληνες, οι ψωροκωσταίοι... τη στιγμή αυτή, βράδυ της 25ης/11/12 



Τα νεανικά ραπ-χιπ χοπ-ποπ, ντανς κλπ είναι πολυ ψηλά γενικά και λογικό είναι. Οι Βέγκας είναι πρώτοι με ένα τραγούδι που έκανε επιτυχία στις ηλικίες κάτω των 25 και όχι μόνο αφου πολλές 40ρες το τραγουδάνε κουνώντας με πάθος το κεφάλι οδηγώντας ή στην κουζίνα... Το βίντεο ανέβηκε μόλις πριν 9 μήνες και έχει 13,5 εκατ. views!!!



Δεύτερος πρέπει να είναι ι Γιαννάκ'ς ι Βέρτ'ς, με το "Αν είσαι ένα αστέρι" σύνθεση του μπουζουξή Κυριάκου Παπαδόπουλου, σε στίχους του άγνωστου σε μας Γιώργου Τσοπάνη. Την όλη ενορχήστρωση κλπ έχει κάνει ο γνωστός απο τα  Greek Idol (ή κάπως έτσι) , παραγωγός και κιθαρίστας Αντώνης Γούναρης.
Το άσμα έχει επιρροές απο αραβοπρεπή μπαλάντα ενώ η εισαγωγή είναι απο το τραγούδι "Ανναμπελ" (Πόσο σ'αγαπώ κανεις δεν ξέρει...) του Ξαρχάκου, που πρωτοτραγούδησε σε ηλικία 17 χρονών η Μαρία Δημητριάδη. 
Το τραγούδι κυκλοφόρησε στα μέσα του 2011, το συγκεκριμένο βίντεο έχει ανέβει στι 12/6/11 και έχει 12,5 εκατομμύρια βιούς !!



Ε ναι, ο Ελληνας διασκεδάζει με αυτο εδώ το καλλιτεχνικό δημιούργημα!!!...
"Δεν ταιριάζετε σου λέω", απο ένα αρχικελευστή του πολεμικού ναυτικού, με όνειρο να γίνει μάλλον... Σφακιανάκης. Ενας τέλειος μίμος του Σφακιανάκη, στην άρθρωση στη χροιά παντού...  και μέχρι σήμερα δεν έχουμε μάθει αν έχει στο παρελθόν χτυπήσει την πόρτα του Notis για να του δώσει τα τραγούδια του, που ούτως ή άλλως κινούνται σ'αυτο το στυλ. Ωστόσο η EMI του Μάτσα πίστεψε σ'αυτον και να το αποτέλεσμα, 9,14 εκατομμύρια βιούς απο τις 19/7/12 και πρώτο όνομα στις πίστες της Αθήνας μαζι με την Παγώνα-Πάολα!!

 

Το "Πουλάκι τσίου" είναι μία καινούρια "τρέλλα" σε ευρωπαϊκή κλίμακα τουλάχιστον... και στην Ελλάδα τη διασκευή ανέλαβε ο μουσικός παραγωγός Ηζι Κουτιέλ όπως διάβασα κάπου. 
Βέβαια οι Ελληνες εδω και 100 χρόνια περίπου διασκεδάζουν με ένα παρόμοιο τραγούδι, το  "Οταν θα πας κυρά μου στο παζάρι" ή "Το κοκοράκι", το οποίο μάλιστα έχει χάππυ έντ, δεν έχει τρακτερ στο τέλος...
Μέσα σε 15 μέρες έχει εξωφρενικά πολλα βιούς και ήδη βρίσκεται στα 5,4 εκατομύρια

 

Ο Βασίλης Καρράς και ένα σχετικά άγνωστο ροκ γκρουπάκι οι Alximistes σαρώνουν. Δηλαδή ένα λεφτό : ο Καρράς ο οποίος απο τη νύχτα έχει φτιάξει ένα ολόκληρο χωριό εξω απ'τη Σαλονίκη (στο Κιλκις, που είναι;) έχει ροκ ανησυχίες ;; Απλα αυτο το γκρουπάκι πλησίασε μάλλον την εταιρεία, αυτοι εκει μυρίστηκαν σουξεδάκι, σου λεει γιατί να μην το δώσουμε σε μία φίρμα;; Μετα τις σχετικές διαδικασίες πέσανε πάνω οι μεγάλοι παραγωγοί και οι πιτσιρικάδες βγάλανε ροκ ήχο εκλεπτισμένο, ότι πρέπει για σουξέ... να λοιπον τα 5,1 εκατ. views απο τις 26/5/10 




Και μιας και αναφέραμε την Πάολα Φωκά (Παγώνα Καραμίτσιου) νάτην στην 6η θέση μεγαλοπρεπώς με ή χωρίς κυλότα ή στρινγκ. Εχει πολλά βίντεο με εκατομμύρια views αλλά αυτο εδώ με τους Stavento πάει μπάλα !!! Εχει απο τις 2/7/12 κάπου 4,4 εκατ. views. 
Τώρα σχετικά με τους Σταβέντο, άλλο φρούτο κι αυτοι μέσα στο συρφετό της νεανίζουσας σκηνής, με ονόματα ραπ-λαικο-χιπ χοπ-ποπ γκρουπακίων και καλλιτεχνών όπως : Rus, Tus, Vegas, Nevma, Master tempo, Ominus, Sanjuro etc
Το τραγουδάκι τους τώρα θυμίζει πολυ αυτο τη Βίκυς Μοσχολιού "Ασπρα, κόκκινα κίτρινα, μπλε"

Στη συνέχεια ακολουθούν : 

Πάολα Ψεύτικα  4,1 εκατ.

Πάνος Κιάμος  Φωτιά με φωτιά   3,3 εκατ.

Γονίδης Ετσι  3,1 εκατ. 

Στο έντεχνο, απο τα βίντεο των 3 τελευταίων χρόνων :

Η Πριγκηπέσα του Σωκράτη Μάλαμα έχει 3,3 εκατ.

Το τραγούδι του Μίλτου Πασχαλίδη με το Σωκράτη Μάλαμα Στα είπα όλα έχει 2,9 εκατ. 

Το πολυ ωραίο χασάπικο του Βαρδή Λάθος με τη Μελίνα Ασλανίδου 2,9 εκατ.

Ο Γιάννης Κότσιρας με το Να μ'αγκαλιάζεις έχει 2,5 εκατ. 

Η Νατάσα Μποφίλιου με το Σ'έχω βρει και σε χάνω με 1,8 εκατ.

Ο Γιάννης Χαρούλης με το Χειμωνανθό  έχει 1,47 εκατ. views

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Το φαινόμενο Πάολα Φωκά...


Τι δουλειά μπορεί να έχει το Ρεμπέτ Καφέ με την Πάολα (Φωκά) ;; Ελα μου ντε ;;
Φαινόμενο της εποχής γιά... η Ελλάδα να παραπαίει μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, όλη η Ευρώπη να τάχει βαλει μαζι μας, ο έλληνας απο τη μιά να μην μπορεί να βάλει βενζίνα κι απ'την άλλη να δίνει 70 ευρω είσοδο να δει την Πάολα !!!!
ΟΚ είναι μια λαϊκή φωνή σωστή, άσχετα αν το σκυλάδικο τόχει... είναι όμως μια σωστή λαϊκιά φωνή, κάποιος μούπε πως είναι τσιγγάνα, τιμή της λέω εγω, στυλιστικά τόχει επίσης, αυτο το ημίγυμνο, το "είμαι δικιά σου...", αλλά τέτοιος χαμός πάλι... λες και ανακαλύψαμε την Ουμ Καλσούμ !!!
Ναι αυτα συμβαίνουν ενω στο Μέγαρο έρχεται πχ ο Ρουίτσι Σακαμότο ή η Ντούλτσε Πόντες, σε μια Αθήνα με τις γνωστές εικόνες, με αλβανούς μαφιόζους με απελπισμένες νοικοκυρές, με απολυμένους και έφεδρους, με κάτι ραμολί γιάπυδες με το σοσονάκι να κάνουν τζόγκιγκ, με άνεργους νεολαίους που κάθε βράδυ κλαίνε τη μοίρα τους σε μεζεδάδικα και κλαμπ... μην τα ξαναλέμε... 


Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Πέσαν τα μεροκάματα ... αλί αλί και τρις αλί !!


Πολύς ντόρος γίνεται με τα έκτακτα επιδόματα, τους μισθούς και την σύγχρονη οικονομία. Πόσο, όμως, αυτό ενδιαφέρει τους καλλιτέχνες μας, οι οποίοι πληρώνονται αδρά εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης; Φυσικά και έχουν χαμηλώσει τα κασέ τους, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο ανεβασμένα από τα προβλεπόμενα επιδόματα και τις αυξήσεις των απλών εργαζόμενων!

Για του λόγου το αληθές,

η Αννα Βίσση θα εμφανίζεται μόνο με 8.000 ευρώ νυχτοκάματο, όπως επίσης οι Νίκος Βέρτης και Πάνος Κιάμος.

Με μόλις 5.000 ευρώ νυχτοκάματο θα εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή στο “Έναστρον”, και η Πέγκυ Ζήνα επίσης δεν κατεβαίνει κάτω από 5.000 ευρώ.

Η πιο ευνοημένη θα λέγαμε πως είναι η Νατάσα Θεοδωρίδου αφού έπεσε στα 9.000 ευρώ σε σχέση με τον Δημήτρη Μητροπάνο που έπεσε στα 10.000 ευρώ τη βραδιά!

Σε πιο χαμηλή κατηγορία θα βάζαμε τους Going Through που λαμβάνουν 1.000 ευρώ έκαστος, ο Νίκος Οικονομόπουλος με 2.000 ευρώ, ενώ στην υψηλότερη βαθμίδα των κασέ κατατάσσονται ο Πασχάλης Τερζής και ο Νότης Σφακιανάκης, οι οποίοι δεν πέφτουν κάτω από 15.000 ευρώ τη βραδιά…


..άραγε, πως τα βγάζουν πέρα ;


Tefteri




ΣΧΟΛΙΟ

Ναι καλα τώρα το πιστέψαμε ... μήπως εννοούνε ότι συμφώνησαν ένα όριο προς τα κάτω σε περίπτωση που το μαγαζί είναι άδειο και κατα τ'αλλα το μεροκάματο είναι 3 φορες πάνω απο το συμφωνηθέν ;; Πάντως κρίση υπάρχει και άγρια, ηδη ακούσαμε για μικρομεσαίο μαγαζί που μια Παρασκευή είχε 3 παρέες ενω είχε πρόγραμμα κάπου 1.200 ευρω ...
Απο κει και πέρα οι φιρμες με γραφεία ταξιδίων απο επαρχία βολεύουνε τις καθημερινές τα μεγάλα μαγαζιά και την Παρασκευή και το Σαββάτο πάνε τα Cayene και οι άλλες τζιπούκλες των σκληρά εργαζόμενων ...

Οταν η Μαριώ συνάντησε τη Βίσση ..


... τότε ξεφτίλισε όλη τη μέχρι τότε καρριέρα της !!

(εκτος αν το έκανε σκόπιμα, να διακωμωδήση εαυτήν και το ρεμπέτικο, απηυδισμένη απο τη μεγάλη δημοτικότητα της ... κάνουμε και χούμορ ...βάϊ-βάϊιι)

Επιτέλους Βίσση - Μαριώ μαζί !!

Με κομμένη την ανάσα το πανελλήνιο περίμενε τη χθεσινή "έναρξη" της σαιζον της Αννας Βίσση, στο Αθηνών Αρένα, το κέντρο μαμουθ στην Πειραιώς, που στέγασε για 2 χρόνια τον Ρέμος !! Οπως δήλωσε η ίδια σε απόσπασμα που στα κλεφτά και καλα (χαααα...) "τράβηξαν" όλα τα κανάλια, "ολα της περνάνε στη σκηνη" !!
Πράγματι εχει μεγάλα βάσανα και καυμούς η 52χρονη Αννα, όπως :
- Εχασε τα τσίτια της, απο το δικαστήριο που έγινε για διαφυγόντα κέρδη Κυπριακής εταιρείας παραγωγής τηλ/κων εκπομπών. Μερικά απο αυτα της κόρης της, γλύτωσε με αυτοθυσία (η κόρη) και όλα αυτα πριν δύο χρόνια !!
- Δεν κέρδισε το διαγωνισμό της Γιουρωβύζιον και ήρθε έβδομη, παρ'όλο που η ΕΡΤ είχε την ακριβότερη αποστολή, με το ακριβότερο φόρεμα που άγγιξε τα 200 χιλιαρικάκια ψωροευρω ...
- Δεν "περπάτησε" το σήριαλ της κόρης της, που τόσο επένδυσε σ'αυτο !! Απελπισμένη η κόρη και με εμφανή σημεία κατάθλιψης, επέστρεψε στο φτωχικό 5ρι στη Νέα Υόρκη για να συνεχίσει τις σπουδες της στο Θέατρο !!...
- Εχασε την περιβόητη βίλλα που είχε με τον πρώην σύζυγο της, συνθέτη των ασμάτων "Γιεγιές, δεν θέλουμε να γίνεις γιε-γιές", "Τα μαύρα τα εσώρουχα σου", "Σούζει τσούζει", "Ερωτευμενάκι", "Ο σχιζοφερνής δολοφόνος με το πριόνι" κλπ ... στη μοιρασιά !!
- Ο πολυαγαπημένος, αν και πρώην σύζυγος της, πάει για χωρισμό με την τωρινή σύζυγο του, πρώην δασκάλα Γαλλικών, νυν τηλεπαρουσιάστρια και αυτο είναι πολυ βαρύ αφου "Δεν τις χωρίζει ο χωρισμός τσ'αγάπες τσι μεγάλες" !!
- Επίσης ο 30χρονος πρώην δεσμος της, τα έφτιαξε με νεαρά αοιδό και δεν του καίγεται καρφάκι για την Αννα και όχι μόνο αυτο αλλα την χαστούκισε σε σκηνη ζηλοτυπίας μόλις πρν 3 μέρες, κάτι που προφανώς δεν ήταν τυχαίο αλλα προσχεδιασμένο για να πικάρει την Αννα !!
- Ο σύζυγος της άσπονδης εχθρού της, ιερού τέρατος της ελληνικής σόουμπιζ Βανδή (καμμία σχέση με τον Τίτο...), Ντέμης, τα πάει μια χαρα με την εταιρεία συναυλιών που άνοιξε (και μας περιμένει...) μάλιστα αύριο φέρνει την Μπιγιονσέ ... και αυτο της προσθέτει αρνητικά vibes αφου δεν την κάνει να αιθάνεται πρώτη !!
- Πολλοι είδαν ειρωνικά και απαξιωτικά τη συνεργασία της με τη Σαλονικιά ρεμπέτισα Μαριώ Κωνσταντινίδου και εκει πραγματικά δεν έπρεπε να της φερθούν έτσι οι δημοσιογράφοι !!

Μα είναι μεγάλες δοκιμασίες και βαριά χτυπήματα όλα αυτα και δεν αντέχονται ούτε με ... παυσίπονα !! Μόνο η σκηνή τα αποκαθάρει όλα !! Μόνο στο στέϊτζ βρίσκει γιατριά η παιδούλα Αννούλα !! Παιδούλα τη λέμε και αν δείτε τις φωτο εδω θα καταλάβετε ...

Ολη η φτωχολογιά της Αθήνας παρευρέθη !!

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Το λαϊκό μας τραγούδι σήμερα ...

Παντρεμένη, ώριμη, αλλά μάχιμη η Βανδή ...
Εδω ή Δέσποινα μας δείχνει τι ακριβώς θέλει ... εκτος αν το παίζει ξεκω..άκι για να είναι μέσ'τη μόδα ...

Ναι και όμως ... αυτο είναι το λαϊκό μας τραγούδι σήμερα !! Δέσποινα Βανδη στο Θέατρο Βράχων πριν απο λίγες μέρες ... Αυτη που δήλωσε πριν μερικά χρόνια ότι έχουν τόσα λεφτα με τον άντρα της που δεν ξέρουν που να τα ξοδέψουν !!
Απο κει και πέρα πετάμε τα ρούχα μας και προσφέρουμε θέαμα στα αγοράκια που παίρνουν δουλειά για το σπίτι και τα κοριτσάκια που θα τρέξουν να τη μιμηθούν αυτην και κάποιες άλλες ...
Και όμως αν τις ρωτήσεις αυτες τις "καλλιτέχνιδες" θα σου πουν ότι είναι λαϊκές τραγουδίστριες !!!


gossip-tv

cretan music - mantinades