Το θέμα είχε ατονήσει αλλα στο ρεμπέτικο φόρουμ και αλλου βρίσκουμε πολλα και ενδιαφέροντα στοιχεία!! Αντιγράφουμε κάποια απο αυτα. Αν υπάρξει πρόβλημα μπορούμε να τα αποσύρουμε.
Το ρεμπέτικο καφενείο στο ίντερνετ. Μπουζούκι, μπαγλαμάς, αργιλές και στο μπουφέ όλα τα καλά ! Όποιος θέλει ξεκρεμάει ένα οργανάκι και παίζει ...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015
Καπετανάκης 4 - Ο Λεονάρδος Μπουρνέλης σε συνεργασία με την Κασσιανή Βασιλείου (διορθωμένο)
Στην έρευνα μας για το τραγούδι "Καπετανάκης" και ψάχνοντας τον συνθέτη του είχαμε δει ότι στην εκτέλεση του Μιχαλόπουλου που κυκλοφόρησε το 1975 αναφέρεται ως συνθέτης ο Λεονάρδος Μπουρνέλης. Όμως είχαμε δει πως το τραγούδι "Καταστράφηκα" του Ροβερτάκη απο τα 1957 είναι ουσιαστικά το ίδιο τραγούδι με διαφορετική εισαγωγή:
https://www.youtube.com/watch?v=UA-y3YJ-sbg
Πέμπτη 9 Απριλίου 2015
Καπετανάκης 3
Σύμφωνα με τον κατάλογο που με προμήθευσε ιντερνετικός φίλος πριν μερικα χρόνια και νάναι καλα (δεν έχουμε γνωριστεί ακόμα απο κοντα...) και που είναι σε μορφή pdf και περιέχει περίπου 63.000 τίτλους, το τραγουδι "Παρασύρθηκες" υπάρχει αλλά... με άλλη ερμηνεύτρια!!! Το καλο είναι ότι έχουμε χρονολογία, 1967 και συνθέτη, το γνωστο μπουζουξή Σταύρο Κάξο. Η Ανθη Μπουζάνη έχει αρκετά βίντεο στο youtube και το "Παρασύρθηκες" υπάρχει 2 φορες, βλέπουμε τη μία παραπάνω!! Και εδω η εισαγωγή παρ'ολο που διαφέρει λίγο στην ενορχήστρωση και σε λεπτομέρειες, είναι αυτούσια αυτη του Καπετανάκη που γνωρίσαμε απο τις νεώτερες εκτελέσεις.
Τώρα παρατηρώ ότι το "Παρασύρθηκες" με την Κασσιανή Βασιλείου υπάρχει και σε άλλο βίντεο όπου φαίνεται ο δίσκος!! Απο το βιβλίο του Δ.Μανιάτη βρίσκουμε χρονολογία: 1970.
Τετάρτη 8 Απριλίου 2015
Ο Καπετανάκης - 2 (διορθωμένο: 13/4)
Για το πασίγνωστο τραγούδι "Δεν ξανακάνω φυλακή με τον Καπετανάκη" γράψαμε στο rebet cafe τον Απρίλη του 2013. Το τραγούδι αυτο έγινε πασίγνωστο απο την εκτέλεση του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, στη δεκαετία 1970. Εμεις γράψαμε γύρω στο 1975, ενω σε ρεμπέτικο φόρουμ γράφτηκε το 1978... Πρόσφατα χωρις να αναφερθεί το λάθος, γίνεται αναφορά για 1976... ας το αφήσουμε για διερεύνηση.
Τον Απρίλη του '13 γράψαμε απο εδω για πρώτη φορά τη σχέση της μουσικής του τραγουδιού αυτου με το τραγούδι του Γιώργου Ροβερτάκη,"Καταστράφηκα", απο τα 1957. Ο Ροβερτάκης ήταν "παλιά καραβάνα" του ρεμπέτικου με συνθέσεις όπως το "Μπουκάραν μάγκες στον τεκε".
Για να είμαστε πιο ακριβείς, νωρίτερα γύρω στο 2008, όταν διαπιστώθηκε αυτη η ομοιότητα έγινε ενημέρωση στη βάση δεδομένων του ρεμπ.φόρουμ sealabs.
Στην πορεία έγινε και δεύτερη "ανακάλυψη" απο τον γράφοντα, χάρις σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό στα Χανιά που παίζει παλιό λαϊκό, όσον αφορά την εισαγωγή της εκτέλεσης του Μιχαλόπουλου, η οποία είναι ίδια με μέρος της εισαγωγής του τραγουδιού "Παρασύρθηκες" με την Κασσιανή Βασιλείου Δυστυχώς περισσότερα στοιχεία, χρονολογίες κλπ δεν υπάρχουν και έτσι δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα. Απο την ακρόαση και μόνο φαίνεται τραγούδι της εποχής 1965-70.
ΘΕΜΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Σε ρεμπέτικο φόρουμ έχει ξεκινήσει topic με αυτο ακριβώς το θέμα απο τις 10/5/2013, δηλαδή λίγο μετά απο το rebet cafe, απο τη φίλη Ελένη. Γινεται αναφορά στην ανάρτηση του blog Σκαλιστήρι, στο οποίο και μεις αναφερθήκαμε και καλως!! Όμως δε γίνεται καθόλου αναφορά στο rebet cafe που έχει κάνει αυτες τις δύο παραπάνω αποκαλύψεις!! Ας μη θεωρηθεί υπερφίαλο αυτο... στο πηγάδι κατουρήσαμε;;
Δευτέρα 29 Απριλίου 2013
Ο Καπετανάκης
Ο "Καπετανάκης" είναι ένα τραγούδι σε ρυθμό συρτό, που ακούστηκε πρώτη φορά γύρω στο 1975 από τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο. Έκανε θραύση στα τζουκ-μποξ στα ταβερνάκια και στα μπιλιαρδάδικα αλλά και στους πειρατικούς σταθμούς στα μεσαία, αφού μετά τη χούντα γέμισε η συχνότητα, ενώ τα fm δεν είχαν καθιερωθεί ακόμα στην Ελλάδα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
