Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

«Ο Τσιτσάνης μετά το ’84…» στους 100,6 Fm (16/1)


Ο Βασίλης Τσιτσάνης γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1915 στα Τρίκαλα και πέθανε την ίδια μέρα το 1984 στο Λονδίνο. Με αφορμή αυτή την διπλή επέτειο… την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου στις 9 με 10 το βράδυ, στην εκπομπή «Εγώ, δεν έχω βγάλει… το ωδείο», που επιμελείται και παρουσιάζει ο υπογράφων, στο Εθελοντικό Ραδιόφωνο του Δήμου Θεσσαλονίκης Fm 100,6, θα ακουστεί μια επιλογή από τραγούδια τα οποία είχε συνθέσει ο μεγάλος λαϊκός δημιουργός, αλλά ηχογραφήθηκαν για πρώτη φορά μετά την αναχώρησή του… Τραγούδια σε μουσική και στίχους δικούς του ή κάποια άλλα στα οποία είχε γράψει μόνο τους στίχους και μελοποιήθηκαν στη συνέχεια από συνθέτες όπως ο Χρήστος Νικολόπουλος και ο Σταμάτης Κραουνάκης. Τραγουδούν οι Γιώργος Νταλάρας, Χάρις Αλεξίου, Σταμάτης Κόκοτας, Δήμητρα Γαλάνη, Μανώλης Μητσιάς, Μανώλης Λιδάκης, Μιχάλης Δημητριάδης, Αθηναϊκή Κομπανία και άλλοι… 

Αξίζει να σημειωθεί πως οι ακροατές έχουν την ευκαιρία να κάνουν τις παρατηρήσεις τους, αλλά και να εκφράσουν μουσικές επιθυμίες, τόσο στη διάρκεια της εκπομπής, όσο και πριν ή μετά, μέσω της «ομάδας» αλλά και της σελίδας που έχει δημιουργηθεί στο facebook με τίτλο «Εγώ, δεν έχω βγάλει το… ωδείο», αλλά και της προσωπικής μου σελίδας στο facebook. 

Η εκπομπή «Εγώ, δεν έχω βγάλει το… ωδείο» μεταδίδεται κάθε Τετάρτη στις 9 με 10 το βράδυ, από την συχνότητα Fm 100,6 του εθελοντικού ραδιοφώνου του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συχνότητα έχει παραχωρηθεί από το Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης σε φορείς, συλλόγους, δήμους, αλλά και ιδιώτες οι οποίοι προσφέρουν το μεράκι και τη γνώση τους αμισθί, φιλοδοξώντας να διαμορφώσουν ένα καλύτερο τοπίο στα ερτζιανά… 

Η εκπομπή μεταδίδεται και διαδικτυακά ΕΔΩ

www.ogdoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades