Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Η Μπέμπα Μπλανς έπεσε θύμα απάτης

Η «κυρία» αντ’ αυτής… Αγνωστη εμφανίστηκε στον πρόεδρο της Ενωσης Τραγουδιστών Ελλάδος απαιτώντας οικονομική ενίσχυση για τη μεγάλη δόξα του τραγουδιού μας Μπέμπα Μπλανς.

«…Και να πείναγα, δεν θα καταδεχόμουν ποτέ να ζητήσω χρήματα από την ΕΤΕ. Θα πήγαινα στην Αμερική να γίνω λαντζέρα. Χρήματα παίρνω από τους φορείς εισπρακτικών δικαιωμάτων: τον “Διόνυσο” για τις ταινίες μου, την “Ερατώ”, στην οποία προεδρεύει η Δήμητρα Γαλάνη, για τα τραγούδια μου που ακούγονται ακόμα, ενώ εισπράττω και δύο ενοίκια. Αυτή η γυναίκα που ζήτησε οικονομική βοήθεια για λογαριασμό μου, με σκοπό να αμαυρώσει τίμιο όνομα, είναι μεγάλη απατεώνισσα». Καταπέλτης, η σπουδαία τραγουδίστρια Μπέμπα Μπλανς. Ούτε στο όνειρό της δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα το περάσει κι αυτό.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας της σωματείου των τραγουδιστών Βασίλης Πάτσιος διευκρινίζει: «Δεν γνωρίζαμε αυτή την κυρία που μας ζήτησε να ενισχύσουμε οικονομικά την Μπέμπα Μπλανς. Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τη μεγάλη ερμηνεύτρια, αλλά δεν στάθηκε δυνατόν. Από τότε πέρασαν τουλάχιστον δέκα μέρες και δεν είχαμε νέα της. Και επειδή στο παρελθόν είχαμε και άλλα τέτοια κρούσματα, από πρόσωπα που ζήτησαν βοήθεια για συναδέλφους μας που υποτίθεται ότι είχαν ασθενήσει βαρέως, είμαστε επιφυλακτικοί».

«Προκαλώ αυτή τη γυναίκα» πρόσθεσε η Μπέμπα Μπλανς «να επικοινωνήσει μαζί μου και θα τη συγυρίσω. Εγώ δεν έχω ανάγκη από χρήματα. Δόξα τω Θεώ, είμαι καλά!»

Η τραγουδίστρια, που όταν ανέβαινε στην πίστα πυρπολούσε τα πλήθη και τις αισθήσεις τους, με τη δύναμη της ψυχής της νίκησε τον καρκίνο. Και τώρα θα γίνει ενεργό μέλος σε δύο αντικαρκινικούς συλλόγους για να βοηθήσει τους ομοιοπαθείς συνανθρώπους της: «Σιγά μη μας πάρει από κάτω. Εγώ θέλω να ζήσω και θα φτάσω μέχρι τα 112».

Της αρέσει να αυτοσαρκάζεται. Το καλοκαίρι θα πάει και το τάμα της στην Παναγιά της Τήνου να την ευχαριστήσει. «Πάω κάθε χρόνο, αλλά κρύβομαι πίσω από το μαύρο τσεμπέρι, τα μαύρα γυαλιά και τα μαύρα ρούχα για να μη με αναγνωρίζουν και λένε…» Και τώρα, που έχει ανέβει ψυχολογικά, δηλώνει με καμάρι ότι ήρθε η ώρα να πολιτευτεί υπογραμμίζοντας: «Οχι για να τα αρπάξω, αλλά για να δώσω». Και η Μπέμπα Μπλανς έχει σίγουρα να δώσει πολλές αξίες που λείπουν σήμερα από την πολιτική σκηνή του τόπου.



madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades