Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Οι 100 πρώτες μέρες φταίνε για όλα ...


Βρε παιδιά, για να το σκεφτούμε λίγο ... τον Οκτώβρη που ανέλαβε ο Παπανδρέου το έλλειμα της χώρας δεν ήταν 272 δις ;; Γιατί τότε δεν ξεκίνησε τις συζητήσεις για εξεταστική επιτροπή, γιατί  οι Ευρωπαίοι δεν άρχισαν να μας ταρακουνάνε ότι είμαστε τεμπέληδες και τρακαδόροι ;;
Ξαφνικά στα μέσα Γενάρη ξυπνήσανε οι κερδοσκόποι και αυξάνουν τα σπρεντ ;; Και καλα όταν είσαι στο τιμόνι μιας χώρας κι αυτη δανειζεται απο ξένα κέντρα (οπως έλεγε κι ο αείιμνηστος Ανδρέας) δεν γνωρίζεις ότι αυτόματα ξεκινάει ο κίνδυνος να πέσεις στα νύχια των κερδοσκόπων ;;
Και τέλος πάντων τι είναι δηλαδή αυτοι οι κερδοσκόποι ;; Κάποιοι κακοι που βάζουν στο μάτι μικρες χώρες χρεωμένες και τους αυξάνουν τα σπρεντ ;; Καλα και οι μκρες χώρες κορόϊδα είναι να ξαναπάνε στις ίδιες τράπεζες και να μην πάνε στο ΔΝΤ (άλλα κεντρα κι αυτα ...) που δανειζουν με 2 και 3 % ;;

Η γνώμη μου είναι πως ο Ελληνας δεν θέλει να τον πιέζεις !!! Οι 100 μέρες φταίνε κι όλοι εμεις που πέσαμε να τους φάμε !!
- Τι κάνατε στις 100 μέρες και πόσα γίνανε στις πρώτες 100 μέρες και άλλα λέγατε ... και ξέρω γω ...

Ανέβηκε ο άλλος σε ένα θώκο, πρωθυπουργικό, υπουργικό κλπ τού κατσε ρε παιδι μου μια καλη, κονομάει ένα σκασμο, γεύεται τη χαρα της εξουσίας ... τι μου λες τωρα εσυ για 100 μέρες και μααακίες ;; Και ποιος είμαι εγω που θα σώσω τη χώρα ;; Ο μάγος Ζάκρις ;;
Εκει που τη φέρατε με τις λαμογιές σας εγω πρέπει να τη σώσω σε 100 μέρες ;; Εγω θα σώσω τα ταμεία, εγω θα λύσω το συνταξιοδοτικό, εγω θα σταματήσω τις λαμογιές, εγω θα τα ξαναφτιάξω στο Λάτσιο και τη Μενεγάκη ;
Ούτε ο Ουρι Γκέλλερ είμαι ούτε ο Χουντίνι !!! Ενας ποδηλάτης οικολόγος είμαι,... γιος του Αντρέα και της Μαργαρίτας !!!
Αει παρατάτε με λοιπον μη φωνάξω τον Ομπάμα ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades