Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Μήπως ονειρευόμαστε ;;


Ή ο Γιωργάκης θα κάνει την έκπληξη ή ονειρευόμαστε ...
Ρε παιδιά, τι έγινε ;; Λιμουζίνες γιοκ, αστυνόμοι φρουροι πολιτικών και άλλων "προσωπικοτήτων" γιοκ, δεσμεύεσεις για ενίσχυση εισοδήματος (εδω μεγάλε ξαναδούλεψε το...), αλλαγή του χαρατσιού των παλιών αυτοκινήτων στα τέλη κυκλοφορίας, αλλαγή του νόμου για ημιυπαίθριους και άλλα πολλα είναι τα μέτρα που παίρνει ο Γιώργος της Αντας και της Μάργκαρετ, με το καλημέρα ... κι έρχεται και νέα συμφωνία με την Cosco για το λιμάνι του Πειραιά !!

Κάτσε βρε γίγαντα να τρίψουμε τα μάτια μας, να τσιμπηθούμε λίγο και τα ξαναλέμε ...
TOO GOOD TO BE TRUE ... που λέν' και στο χωριό μου !!!

Βέβαια όπως μούλεγε κι ένας μπάρμπας μου, που ήξερε πρόσωπα και καταστάσεις, για τη ΝουΔούλα το 2005-06, "Γιώργο αυτοι τώρα δε θα φάνε, δεν θα διορίσουνε θα είναι αψογοι μέχρι να πάρουνε και τις άλλες εκλογές ... μετα θα τα γαμ...σουνε όλα, δε θα αφήσουνε τίποτα !!" και εγω όσο νάναι δεν μπορω να πω ότι τον πίστεψα, μάλλον το αντιμετώπισα σα μύθο, σαν σπασμένο τηλέφωνο ... αλλα κύττα να δεις που ο μπάρμπας μου ήξερε πολλα !!
Ο ίδιος μου είχε πει ένα κουτσομπολιό για το Μπέννυ το Βενιζέλο και είχα χάσει πάσα ιδέα ... πολυ κακο παιδί ο Μπέννυ, μόνο αυτο μπορώ να πω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades