Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Τσιγάρο γιοκ !!!


Και ναι, έφτασε !! Η ημερομηνία 1 Ιούλη που απαγορεύεται το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους και επιτρέπεται μόνο σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή σε χώρους κάτω των 70 τετρ. μέτρων που δηλώνονται σαν "καπνιζόντων" (και όχι ζώντων θα έλεγα εγω ...)


Το μπλογκ μας δεν είναι κατα του καπνίσματος γενικά αλλα είναι κατα του καπνίσματος σε χώρο που υπάρχουν μη καπνίζοντες !!


Είναι φασιστικό π.χ. σε ένα βαγόνι τραίνου, να καπνίζουν οι 4 και οι άλλοι 4 να μην καπνίζουν και να επιμένουν οι καπνιστές στο δικαίωμα του καπνίζειν ... Το ίδιο ισχύει και για τις καφετέριες, τις ταβέρνες κλπ κλπ Πιο πολυ όμως σε χώρους δουλειάς όπως στα γραφεία και στους χώρους φροντίδας όπως νοσοκομεία, κλινικές κλπ


Η δικη μας συμβολή στην προσπάθεια των καπνιζόντων να περιορίσουν το μερακλίκι τους είναι οι παρακάτω :

Ιδιοκτήτης πρακτορείου ΠΡΟΠΟ τις προάλλες σε κουβέντα που κάναμε είπε :
- Το 2001 είπα να ξαναμπαρκάρω (ήταν καπετάνιος) και όταν μου ζητήσανε να κάνω εξετάσεις και είδε ο γιατρός τα πνευμόνια μου, μου λέει :
- Καπνίζεις πολυ ;;
- Οχι καθόλου !! Αλλα έχω πρακτορείο ΠΡΟΠΟ ...
- Τα πνευμόνια σου είναι χάλια ... είσαι στο όριο να σου δώσω το χαρτι για να ταξιδέψεις !!


Γιατί να ανησυχείς και να φοβάσαι να κάνεις μια ακτινογραφία θώρακος ;;

Το ξέρετε ότι ο πλουσιότερος άνθρωπος στο Αγρινίο είναι ο Παπαστράτος ;; Εκτος απο το λαμπρό Μέγαρο Παπαστράτου υπάρχουν πλατείες, δρόμοι κλπ στο όνομα του ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades