Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Στίχος της "Βαγγελίτσας" σε κιθαριστικό ρεμπέτικο της Αμερικής απο τα 1931



Στο Ρεμπέτικο Φόρουμ άνοιξε ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω απο το θέμα που ανεβάσαμε πρόσφατα σχετικά με τη "Βαγγελίτσα" του Παπαϊωάννου. Οι τοποθετήσεις προχωρούν το θέμα παραπέρα και θα γίνει σχετική αναφορά απο εδω.




Όμως όσον αφορά το στίχο: 

Τώρ(ά) τό'χω παράπονο, μόνο που δε σε βλέπω 
και μοναχός μου απορώ, το νου μου πως τον έχω

που αργότερα έγινε:

Το μόνο μου παράπονο είναι που δε σε βλέπω
και μόνος μου το απορώ, το νου μας πως τον έχω"

πρέπει να  γνωρίζουν ότι προϋπήρξε σε ρεμπέτικο τραγούδι και δη στο πανέμορφο κιθαριστικό σέρβικο "Παραπονιάρης" του Κώστα Δούσια ηχογραφημένο στην Αμερική το 1931, που είναι φυσικά το γνωστο πολίτικο "Εχε γειά, πάντα γειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades