Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ο 55χρονος μαστρο - Γιάννης που έχει κάνει μπουζούκια για τους Καραντίνη, Γκολέ και πολλούς άλλους!



Μιλώντας με τον μάστρο – Γιάννη του ζητήσαμε να μας περιγράψει την ζωή του με μια μικρή παράγραφο… Τότε γέλασε και είπε «Το μεγαλύτερο κέρδος μου από την δουλειά μου, είναι οι γνωριμίες μου».

Ο Γιάννης Βαγενάς είναι 55 ετών κατάγεται από την περιοχή των Καλάβρυτων και μένει στην Πάτρα τα περισσότερα χρόνια της ζωής του. Είναι κατασκευαστής έγχορδων μουσικών οργάνων κυρίως της οικογένειας του μπουζουκιού εδώ και 37 χρόνια.

Από πολύ νωρίς ο κύριος Γιάννης έδειχνε να έχει κλίση προς τις τέχνες και τη μουσική.
Είναι από τους τελευταίους παραδοσιακούς τεχνίτες μουσικών οργάνων στην Ελλάδα ενώ έχει φτιάξει μπουζούκια για σπουδαίους μουσικούς της χώρας αλλά και του εξωτερικού!
«Ήμουν 18 χρονών όταν είχα ένα ατύχημα με το δικό μου μπουζούκι. Τότε αποφάσισα να το φτιάξω μόνος μου. Έμαθα ερευνώντας και ρωτώντας παλαιότερους τεχνίτες, δεν υπήρχαν άλλωστε σχολές. Τα κατάφερα μέσα σε έξι μήνες και στην συνέχεια το αποφάσισα. Πήγα στην Αθήνα και δίπλα στον δάσκαλό μου τον Κυρ- Ανδρέα εξελίχθηκα στην κατασκευή των εγχόρδων...» ανέφερε στο Patras Events ο κύριος Γιάννης.
Για τον κορυφαίο Έλληνα δεξιοτέχνη του μπουζουκιού Μανώλη Καραντίνη, για τους Πατρινούς Χρήστο Στυλιανέα και Μπάμπη Γκολέ (φωτογραφία) και για πάρα πολλούς ακόμα έχει δημιουργήσει σπουδαία έργα τέχνης…




http://www.patrasevents.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades