Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Εμαθε και ο Χουλιάρας το : "Ξέρεις ποιος είμαι εγω ;;"


Απαράδεκτος. Έγινε ήρωας ενός θλιβερού επεισοδίου στις 6 το απόγευμα στην αίθουσα VIP της Aegean στο Ελ. Βενιζέλος.
Ο κύριος
Γιώργος Χουλιάρας (ξέρετε, φίλος της Μάρας), εντεταλμένος σύμβουλος της ΕΡΤ επί Ρουσόπουλου, πρώην Γενικός Διευθυντής της τηλεόρασης του Alpha κλπ, τα έβαλε με μία υπάλληλο της αεροπορικής εταιρίας. Δεν του είχαν περάσει τους πόντους-bonus στην κάρτα του και τα 'βαλε με την εργαζόμενη κοπέλα. "Ξέρετε ποιος είμαι εγώ;" της είπε. "Ο κύριος Χουλιάρας, απ' ότι βλέπω στην κάρτα σας".
Επί ένα πεντάλεπτο το έβριζε το κορίτσι. Κι από εμφάνιση; Ανάλογη του τρόπου του. Μαύρη μπότα, γαλάζιο πουλοβεράκι ριγμένο στους ώμους, α λα έφηβος, με μαλλί και μούσι βαμμένα μαύρα, με τη μπογιά να 'χει ξεφύγει προς το κομοδινί.
Σούργελο...

Nonews

Σχόλιο Ρεμπέτ Καφέ

Πιστεύω τον αδικούν το Χουλιάρα ! Εκανε ένα βήμα προς τη δημοκρατία και την ανθρωπιά !! Εβγαλε το "ρέ", είπε απλα : "Ξερεις ποιος είμαι εγω ;; " Κάτι είναι κι αυτο ...
Αν δεν κάνω λάθος το μεγαλύτερο επίτευγμα του ήταν η πρωτιά της Παπαρίζου στη Eurovision ;; (διορθώστε με ...) Εφερε την αναμόρφωση στον πολιτισμό μας ...

2 σχόλια:

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

...και δυστυχώς, για αυτό, θα μείνει στην πολιτιστική ιστορία! Ότι έδωσε τη πρώτη πρωτιά στη Γιουροβίζιον............

REBET CAFE είπε...

σωστος !!

cretan music - mantinades