Απο το kourdisto portokali
Τόσο ο γιδοβοσκός Σουφλιάς, όσο και ο διαπλεκόμενος Σημίτης, κορόιδεψαν τους πολίτες με το "Μητροπολιτικό Πάρκο" στο Ελληνικό!
Του Γιώργου Λιάλιου
«Νεκρή» υπόθεση το πάρκο Ελληνικού-Εμεινε μόνο το "μακέτο" των γελοίων εξουσιαστών...
Σε μνημείo παροχολογίας παραπέμπει η υπόθεση δημιουργίας «του μεγαλύτερου πάρκου της Ευρώπης» στο Ελληνικό. Πρωθυπουργοί και υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ των κυβερνήσεων της τελευταίας δεκαετίας εξαγγέλλουν ο ένας μετά τον άλλο το πάρκο των 4.000 στρεμμάτων, κοσμώντας με τις μακέτες του τα προεκλογικά φυλλάδια. Στην πραγματικότητα, η μόνη εξέλιξη των τελευταίων ετών ήταν η αφαίρεση τμήματος του χώρου για τη δημιουργία ολυμπιακών γηπέδων και αργότερα η μίσθωσή τους σε ιδιώτες. Για πολλούς, το πάρκο στο Ελληνικό θεωρείται ήδη «νεκρή» υπόθεση...
Το αεροδρόμιο στο Ελληνικό δημιουργήθηκε το 1938 και έκλεισε το 2001, με τη μεταφορά του στα Σπάτα. Η πρώτη επιστημονική προσέγγιση για την επαύριο του αεροδρομίου έγινε το 1995, με την ανάθεση μελέτης από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Στη συνέχεια, το Ελληνικό μετετράπη σε ολυμπιακό πόλο με τη δημιουργία έξι γηπέδων (κανόε καγιάκ σλάλομ, μπέιζμπολ, σόφτμπολ, χόκεϊ, μπάσκετ, ξιφασκία) που κατέλαβαν 783 στρέμματα προς την πλευρά του Αλίμου. Κατόπιν προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός, ο οποίος ανέδειξε την κυρίαρχη πρόταση το 2004. Η τελική μελέτη παρουσιάστηκε δύο χρόνια αργότερα και το 2007 δόθηκε στους φορείς για διαβούλευση. «Πιστεύω ότι οι πρόδρομες εργασίες μπορούν να ξεκινήσουν μέσα στο 2008, ωστόσο μην το παίρνετε τοις μετρητοίς», ανέφερε τότε... προφητικά ο κ. Γιώργος Σουφλιάς. Η αλήθεια είναι, λοιπόν, ότι η δημιουργία πάρκου στο Ελληνικό δεν είναι στις προτεραιότητες του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ακόμη και το περιβάλλον του νυν υπουργού δυσκολεύεται να ερμηνεύσει το «γιατί». Το μόνο που γίνεται είναι ορισμένες προπαρασκευαστικές εργασίες που αφορούν στη λειτουργία των μισθωμένων σε ιδιώτες ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Στο πλαίσιο αυτό, συμπεριελήφθη άρθρο στο σχέδιο νόμου για τους Μεσογειακούς Αγώνες στο οποίο παραχωρούνται 28 στρέμματα για δημιουργία 1.400 θέσεων στάθμευσης στην εγκατάσταση του κανόε καγιάκ (εκμισθώθηκε και θα μετατραπεί σε «υδροπάρκο»). «Το ΥΠΕΧΩΔΕ προετοιμάζει τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και το Μετρό, προκειμένου να εξυπηρετήσει τη νέα πόλη που θα δημιουργηθεί μέσα στο παλαιό αεροδρόμιο», λέει ο καθηγητής Πολεοδομίας στο ΕΜΠ κ. Γιάννης Πολύζος. «Ετοιμάζει το έδαφος ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον της αγοράς. Κατά τα άλλα, το πάρκο φοβάμαι ότι θα γίνει κάτι σαν του Γουδή: ένας χώρος που θα τεμαχίζεται και θα παραχωρείται κατά περίπτωση».
news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_14/06/2009_318431
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου