Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Ας ταξιδέψουμε ...


Κύττα να δεις ... πάω σε μια δημόσια υπηρεσία και είναι η φίλη μου η ... που μέχρι να μου σφραγίσει κάτι έγγραφα κυττάω στον υπολογιστή της (τη σήμερον ημέρα δεν υπάρχει υπάλληλος χωρις pc !!) και είχε σε slidesshow κάτι ωραίες φωτογραφίες !!
- Βρε συ που τις βρήκες αυτες ;
- Να δεν ξέρω στην τύχη τις βρήκα ...
- Για να δω ..
Κυττάζω και βλέπω ότι είναι στο picassa και σκέφτομαι κύττα να δεις τι βρήκε !! Μου λέει :
- Ρύθμισε μου γιατι δεν μου αλλάζει τις εικόνες και έπειτα δεν ξέρω πως θα το ξαναβρώ μετα ;
όπα λέω δε σκαμπάζει γρι ... αλλα κι εγω τόσο καιρο νταλαβερίζομαι με το picassa είτε ξέχασα αυτη τη λειτουργία random είτε δεν την είχα προσέξει ...
Τέλος πάντων, είχε δημιουργηθεί και μια ουρα απο "πελάτες" ωστόσο, της έβαλα το λινκ στα αγαπημενα, όπως και της αρχικης του picassa, της έδειξα πως να βάζει σε λειτουργία το slidesshow και πως ρυθμίζει το χρόνο εναλλαγής, την πλήρη οθόνη νε το F11 και μου χρωστάει και χατήρι !!
Την ευχαριστούμε λοιπον και ας τις απολαύσουμε !!
(κλικ στο παρουσίαση διαφανειών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades