Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Πετροπέρδικα

Η "Πετροπέρδικα" είναι ένα τραγούδι που δεν γνωρίζουμε την προέλευση του, έχει όμως ύφος παραδοσιακού ενω κάποιοι στίχοι μοιάζουν καινούριοι. Βγήκε στην επιφάνεια τελευταία και παίζεται απο μουσικούς του Ρεθέμνου κυρίως. Οπως και το παλιό παραδοσιακό τραγούδι "Τούτο το μήνα" ή "Κάτω στη Ρόδο στο Ροδονήσι" ξαφνικά βγήκε στην επιφάνεια και έγινε γνωστο στο πανελλήνιο απο τον Κώστα Βερδινάκη με κάποιες αλλαγές, έτσι και η "Πετροπέρδικα" είναι ένα τραγούδι που όλο και ακούγεται περισσότερο τελευταία στα κρητικά γλέδια !!

ΠΕΤΡΟΠΕΡΔΙΚΑ

Θ'ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
ΝΑ ΡΩΤΗΞΩ ΤΟ ΘΕΟ
ΠΟΥ'ΣΑΙ ΤΣΗ ΜΗΛΙΤΣΑΣ ΜΗΛΟ
ΑΠΟΥ ΘΑΜΠΩΣΕΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!!!

ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΠΕΤΡΟΠΕΡΔΙΚΑ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ...
Σ'ΑΓΑΠΩ,Σ'ΑΓΑΠΩ,Σ'ΑΓΑΠΩ

ΜΑΥΡΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗ ΜΟΥ
ΛΕΜΟΝΙΤΣΑ ΦΟΥΝΤΩΤΗ ΜΟΥ!!!
ΧΡΟΝΟΥΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΖΑΜΑΝΙΑ
ΣΤ'ΟΥΡΑΝΟΥ ΤΑ ΜΕΙΝΤΑΝΙΑ!!

ΧΡΟΝΟΥΣ ΨΑΧΝΩ ΔΕΝ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ
ΧΡΥΣΟΣΚΑΛΙΣΤΟ ΜΟΥ ΡΙΣΚΟ!!!
Σ'ΑΓΑΠΩ,Σ'ΑΓΑΠΩ,΄Σ'ΑΓΑΠΩ..

ΕΙΠΕ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΣΤ'ΑΥΤΙ ΜΟΥ
ΚΙ ΕΚΑΨΕ ΤΗΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!
ΠΩΣ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΕ ΘΕΛΕΙ
ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ!!!

Εδω με τον Ψαραντώνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

cretan music - mantinades